ЮЛІЯ ЛАКТІОНОВА: “Я завжди чекала на сніг, бо знала, що брат кататиме мене на санчатах”

Фото з архіву Юлії Лактіонової

Юлія Лактіонова – письменниця, директорка видавництва NeboBookLab Publishing, кураторка проектів Nebo Art Gallery. Пише книжки для дітей. Знається на мистецтві. Завжди усміхнена, сповнена ідей та натхнення їх втілювати. На особливий піднесений настрій її налаштовує книжка Френсіс Бернет "Таємний сад", адже це історія про те, як відкрити своє серце світу й почати його змінювати. Вірить, що в житті кожного є книжка, яка дарує віру в себе і дива.


Фото з архіву Юлії Лактіонової


Потяг із санчат

У мене завжди Новий Рік асоціювався з кількома речами. Я завжди чекала на сніг, бо знала, що брат кататиме мене на санчатах (усміхається). До речі, він старший на 10 років. Брат брав кілька санчат, а я кликала всіх своїх друзів із садочка, першого класу, ми зв’язували троє або четверо санчат, і він катав нас хороводами. Було дуже весело і смішно. То був наче потяг, який їхав, зупинявся… А ми дуже сміялися!

Фото з архіву Юлії Лактіонової


Снігова Королева

Новий Рік також асоціювався з маминою весільною сукнею. Я одягала її майже на кожен Новий Рік із десяти років. Поступово сукня ставала на мене не такою великою (усміхається). Обшивала її сріблястим дощиком. Оскільки сукня мала білий колір, то спершу я була Сніжинкою, а потім Сніговою Королевою. І так щороку образ змінювався.

Фото з архіву Юлії Лактіонової

Одна новорічна ніч була дуже особлива  — 
мій чоловік зробив мені пропозицію руки і серця. 


Фото з архіву Юлії Лактіонової

Новий Рік без риби, м'яса і алкоголю 

Найцікавішим у моєму житті був Новий Рік, який зустрічала у колі своїх друзів-крішнаїтів. Насправді там були й ті, хто не сповідує цю релігію. Кожен мав принести з собою якусь страву і обов’язково без риби, м’яса, яєць. Взагалі не було алкоголю. Салат "Шуба" без оселедця, але з морською капустою. А салат "Олів’є" з соєвими сосисками. Я тоді принесла вінегрет, бо не вистачило фантазії на щось більше! (сміється) Той Новий Рік був цікавим і дуже запам’ятався! Не обов’язково готувати багато! Головне – з ким зустрічаєш свято.

Фото з архіву Юлії Лактіонової


Книжки і святковий настрій

Книжка може створити святковий настрій! Мені його створюють і дитячі, і дорослі книжки. У кожного своя книжка, яку він любить перечитувати або повертатися до неї. Якщо говорити про дитячі книжки нашого видавництва, то "Різдво Лілі" створює прекрасний святковий настрій. Вона невеличка і дуже дотепна. Також люблю "Таємний сад" Френсіс Бернет, вона дарує мені особливий настрій. Люблю "Маленького Принца". Якщо книжка цікава й затишна, то читаючи її, ти наче поринаєш в інший світ і настрій у будь-якому разі вже піднесений! 

Фото з архіву Юлії Лактіонової


Новорічний вечір і "Лускунчик"

У наших друзів є традиція – щороку ходити в оперу саме в новорічний вечір. Одного разу 31 грудня пішла з ними на балет "Лускунчик" на останню виставу о 17:00. Неабияке відчуття! Своєрідна преамбула до Нового Року. Раджу жінкам по-святковому вбратися й піти на виставу, тоді не доведеться увесь вечір готувати (усміхається). "Лускунчик" – саме та історія, яка створює новорічний настрій. Піднесений і святковий!

Фото з архіву Юлії Лактіонової

проект про нас


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Дивовижні тварини Майка Йогансена

Магія звуків і слів. Зустріч із письменницею Зіркою Мензатюк та її казочками про мову

Всі зорі Всесвіту в одному задачнику. Зустріч з автором книги "Зорі. Збірник задач", професором астрономії Сергієм Кузьменковим