ВІКТОР КРУГЛОВ: "Хочеться, щоб діти на подарунки просили солодощі й іграшки..."


Фото з архіву Віктора Круглова

Віктор Круглов – засновник і директор видавництва "Ранок". Його команда не лише дивує читачів сучасними українськими та зарубіжними книжками, а й створює цікавий освітній простір. Віктор Круглов називає себе оптимістом. Попри завантаженість і дедлайни на роботі, вважає зимові свята особливим періодом. Адже вони додають нам віри в себе й дива, примножують добро в цьому світі, надихають на творчість і розвиток.

Фото з архіву Віктора Круглова

Про зиму, вікна і ялинку

Про зиму у мене, напевно, найяскравіші два спогади. Принаймні зараз хочеться поділитися саме цими. Перший — вікна, на яких морозом намальовані зимові візерунки. Ми жили в невеличкому місті (я родом з Іловайська). У нас була приватна садиба і взимку, коли я лишався сам удома, читав книжки й дивився на ці вікна. І бачив на них звірів, ліс, щось фантастичне. Певно, все залежало від мого настрою і  книжки, яку читав. Насправді побачити можна було будь-що і будь-кого! І людей, і міста, якісь далекі країни. Кожного дня ці малюнки були різними. Зараз розумію, що вони не змінювалися, але тоді здавалося інакше.
Другий спогад — ялинка, яку власноруч наряджав. Під неї батьки завжди ще до свят клали цукерки, мандаринки і просили, щоб я почекав до Нового року і Різдва. Звичайно, я не міг стриматися! Але попри це, солодощі й фрукти щоразу були на місці, ніби їх ніхто звідти ніколи не забирав. Це найкращі спогади! Багато солодощів, багато мандаринів, які на той час були дефіцитом, а я їв їх досхочу (усміхається). 

Фото з архіву Віктора Круглова


Я оптиміст

У мене завжди гарний настрій. Насправді він залежить здебільшого від нас. Ми творимо свій настрій і настрій навколо нас, зрештою — життя навколо нас. На зимові свята зазвичай багато клопотів, приємного неспокою. Треба встигнути зробити якомога більше доброго й для інших дітей. Ми проводимо акцію — збираємо подарунки дітям, що живуть у сірій зоні, на межі між зоною АТО і мирною Україною, дітям, чиї батьки загинули. Ми підтримуємо зв’язок із матерями. Їхні діти написали листи Святому Миколаю. Коли читаєш ті листи, вони зворушують до сліз... Дитина пише: “Хочу, щоб не було  війни і мама не хворіла”. Хочеться, щоб діти на подарунки просили солодощі й іграшки...

Фото, зроблене ініціативою "Олені Святого Миколая"


Вірте в себе

Хочу побажати займатися тим, що подобається. Подобається малювати — малюй! Подобається читати — читай! Але ніколи не зациклюйся на одній справі. У юному віці варто пробувати якнайбільше різного, бо це справді дуже важливо!

Фото з архіву Віктора Круглова


проект про нас


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Дивовижні тварини Майка Йогансена

Магія звуків і слів. Зустріч із письменницею Зіркою Мензатюк та її казочками про мову

Всі зорі Всесвіту в одному задачнику. Зустріч з автором книги "Зорі. Збірник задач", професором астрономії Сергієм Кузьменковим