РОМАНА РУБАН: "Досі пишу листи Дідові Морозу"

Фото з архіву Романи Рубан

Романа Рубан – молода українська художниця, ілюстратор, учасниця різноманітних виставок, присвячених арт-буку й ілюстрації. Досі пише листи Дідові Морозу. Завдяки дивному (а може, і ні :) збігу обставин вірить в його існування, але нікому цю віру не нав’язує.

Фото з архіву Романи Рубан

Досі пишу листи Дідові Морозу

Ця історія трапилась зі мною кілька років тому. У мене є молодша сестра і в нас із нею дуже велика різниця у віці – 12 років. Я досі пишу листи Дідові Морозу, хоч і розумію, хто кладе подарунки під ялинку, але відчуття свята не хочу втрачати. І сама себе запевняю, що Дід Мороз існує. Сестра росте, вона вже підліток і її віра в ці казки послаблюється. І ось роки два тому я вирішила їй сказати, що Діда Мороза насправді не існує. Самій прикро, але що робити… У мене був такий план: підійдемо до вікна, я її покличу, скажу: «Дивись! Ось Дід Мороз у небі! На санях із оленями!» Усе, як у казках (усміхається). Але ж його там не буде і вона все зрозуміє. Кличу: «Лізо! Ходи до вікна! Там Дід Мороз!» Сестра підбігає до вікна. Я тицяю пальцем куди-небудь у небо, а там летить літак і майорить різними вогнями. І я розумію, що це не випадково (сміється). Дід Мороз справді існує! Я шокована стою біля вікна, промовляю: «Дід Мороз! Дід Мороз!», а там дійсно щось летить. Вона дивиться на це все і запитує: «Куди він летить?», на що я їй відповідаю: «Зважаючи на все, десь убік Нивок». І шоковані ми відходимо від вікна й весь вечір думаємо, що то було насправді?

Фото з архіву Романи Рубан

Листи завжди починаю з подяки

Інколи пишу листи й не надсилаю. У 2017-му не встигла написати, а позаминулого року написала звернення до Діда Мороза у Фейсбуці. Попросила подарувати велосипед, а влітку з величезними зусиллями, але таки купила його (сміється). Бувало писали з сестрою на адресу в Лапландії, бувало в резиденцію українському Дідові Морозу, бувало кидали з балкона той лист… Всяке бувало! Ці листи я завжди починаю з подяки за все те, що відбулося зі мною за рік. Вдячність за життя, яке в нас є, надихає рухатися далі.
За всі ці роки ми, на жаль, так і не отримали відповіді на свої листи… Якось дивились репортаж по телебаченню з резиденції Санти в Лапландії, там показали людей, які перекладають закордонні листи. Думаю, дива трапляються і колись ми все ж таки отримаємо відповідь! (усміхається)

Фото з архіву Романи Рубан

«Холодна гора. Список справ»

Насправді нам завжди є за що дякувати. У мене наприкінці року відкрилась перша персональна виставка «Холодна гора. Список справ» у Nebo Art Gallery і, до речі, триватиме до 14 січня. Вона про межу між старим і новим роком, коли люди підбивають підсумки, що їм вдалося чи не вдалося за рік, і що вони планують зробити в наступному. Хотілося, аби люди задумалися, чи варто забагато всього планувати, а може, краще трішки сповільнитися і відпустити деякі справи, щоб жити тут і зараз (усміхається).

Фото з архіву Романи Рубан.
Картини з персональної виставки "Холодна гора. Список справ" 

Хочу, щоб добра було більше

У мене є друзі, які мають проект допомоги безхатченкам, бідним родинам, людям похилого віку. Зараз вони проводять для таких людей акцію «Таємний Санта» та «Різдво разом. Різдвяний обід із бідними». У наступному році хочу, щоб якомога більше людей долучалися до таких ініціатив, робили подарунки, і щоб добра навколо було більше.

Фото з архіву Романи Рубан


проект про нас

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Дивовижні тварини Майка Йогансена

Магія звуків і слів. Зустріч із письменницею Зіркою Мензатюк та її казочками про мову

Всі зорі Всесвіту в одному задачнику. Зустріч з автором книги "Зорі. Збірник задач", професором астрономії Сергієм Кузьменковим